Mieć wsparcie banku lub innej instytucji finansowej we wszystkich swoich biznesowych posunięciach, to życzenie każdego przedsiębiorcy. O ile łatwiej jest dyktować warunki na rynku, a także walczyć z konkurencją o pozyskanie nowych klientów lub o utrzymanie obecnej stopy sprzedaży, kiedy możemy polegać na stabilnym ubezpieczeniu naszych transakcji. Do tego oferując klientom pakiety assistance wzbogacamy naszą ofertę i wzmacniamy zaufanie do oferowanych przez nas produktów i usług. Bancassurance to ubezpieczenie, które na bank przyda się w każdej branży.
Karta kredytowa z ubezpieczeniem
Instytucje z sektora finansowego od lat zacieśniają współpracę partnerską z ubezpieczycielami. Dzięki temu partnerstwu mogą oferować swoim klientom usługi bancassurance, które poszerzają ich ofertę i czynią ją bardziej atrakcyjną . Klient wiedząc, że może liczyć na ubezpieczyciela w przypadku kłopotów ze spłatą kredytu lub debetu zaciągniętego na karcie łatwiej podejmie ryzyko finansowe.
Ubezpieczony odbiorca prądu
Również dostawcy energii elektrycznej korzystają wiele na wejściu do programów partnerskich firm ubezpieczeniowych. Programy te pozwalają im na oferowanie klientom umów na dostawę prądu wraz z ubezpieczeniem od zdarzeń losowych, których konsekwencją mogłyby być niezapłacone rachunki. Do tego usługi bancassurance zawierają pakiety ubezpieczeń od kradzieży i kilka opcji assistance zarówno w domu jak i w biurze.
Telefon do ubezpieczyciela
Operatorzy na rynku telefonii komórkowej szukając sposobów na dotarcie do klienta docelowego stale muszą modyfikować swoją ofertą według jego potrzeb. Z pewnością propozycja umowy abonenckiej zawierającej ubezpieczenie od kradzieży telefonu będzie warta rozważenia przy szczególnie drogich modelach. W przypadku lojalnych abonentów pakiet bancassurance może być jeszcze bardziej rozszerzony i obejmować pakiety assistance lub ubezpieczenia dotyczące regularnego opłacania rachunków telefonicznych (sprawdź tu).
W kolejce po ubezpieczenie
Atrakcyjność wielu galerii handlowych i punktów obsługi zależy w dużej mierze od bogatej oferty. Jeśli klient będzie mógł w jednym miejscu załatwić większość swoich spraw, z pewnością tam właśnie się wybierze. Dobrze, gdy centrum handlowe czy sieć sklepów może zaoferować zawarcie umów ubezpieczeniowych, bo stanowią one jedną z podstawowych potrzeb w dzisiejszych czasach. W ten sposób klient stojąc w kolejce po świeże pieczywo, tuż obok będzie mógł załatwić sprawy związane z bancassurance.