agencje komunikacji marketingowej
0

Wyzwania dla agencji reklamowych

Przy tak szybko zachodzących zmianach na rynku, agencje reklamowe czeka wiele wyzwań podczas planowania kampanii marketingowych. Jak trafić do klienta docelowego i jak sprawić, by planowane właśnie metody komunikacji z konsumentami były aktualne w momencie wprowadzenia ich na rynek? Tylko domy mediowe posiadające szerokie kompetencje i umiejące działać elastycznie mają szanse na powodzenie. W zasadzie wszystkie agencje komunikacji marketingowej muszą obecnie zmirzyć się z następującymi wyzwaniami na rynku reklamy:

Rosnąca liczba punków styku:

Wieloekranowość

wieloekranowość
http://www.firmawsieci.net/

Rozpędzona rewolucja technologiczna:

Informacja w okularach

wikipedia w okularach
http://www.howtofixacomputer.co.uk/

Informacja w chmurze

dane w chmurze
http://asmarterplanet.com/

Szybko zmieniający się konsument:

 

Więcej na temat efektywnych metod komunikacji marketingowej można poczytać tutaj: http://www.mecglobal.pl/

źródło obrazka wyróżniającego: www.notorious-rob.com

Dodaj komentarz