Choć reklama jest często zjawiskiem dość ulotnym, szczególnie gdy ma postać marketingu szeptanego, to już jej wyniki są jak najbardziej namacalne. Wzrost zainteresowania produktem lub usługą albo zmiana zachowań społecznych to efekty wielu kampanii reklamowych przeprowadzanych przez agencje komunikacji marketingowej. Analizując poszczególne przykłady (tak zwane case study) mamy okazję przekonać się o skuteczności danej agencji reklamowej. Polecam zatem zapoznanie się z niektórymi kampaniami zanim podejmie się decyzję o współpracy z agencją komunikacji marketingowej.
Bo mleko jest nudne, ale krowa już nie
Reklamowanie rzeczy oczywistych dla wszystkich nie jest prostą sprawą. Dzieci słysząc po raz setny, że warto pić mleko, będą ziewać z nudy i z pewnością niewiele z nich skorzysta z tej dobrej rady. Jeśli jednak zaproponuje się im transmisje na żywo z mazurskich obór, które szczególnie dla mieszkańców wielkich miast mogą być równie egzotyczne jak wyspy Pacyfiku, to ich zainteresowanie produktami pochodzącymi od łaciatych muciek wzrośnie znacząco.
Horror z kawą w roli głównej
Wszyscy chyba lubimy się trochę bać. Wzrost adrenaliny podczas oglądania dreszczowców lub innych strasznych filmów jest niektórym potrzebny, jak filiżanka kawy dla kawosza. Tymczasem prawdziwym horrorem dla amatorów małej czarnej jest… jej brak. Dlatego pomysł nakręcenia pełnego napięcia filmu z puszką kawy w roli głównej to świetna alternatywa dla sztampowych reklam przedstawiających przyjemności związane z piciem kawy.
Gdzie wszystkich wymiotło?
Rozwiązywanie zagadek to nie tylko domena detektywów. Każdego z nas zaciekawi tajemnicze zniknięcie osób z najbliższego otoczenia, gdy ni z tego, ni z owego opustoszeją bary, wyludnią się parki mimo całkiem niezłej pogody na spacer, albo pracy nie uświadczymy żywego ducha. Gdzie też wszystkich wymiotło?
Na to pytanie oraz wszystkie inne dotyczące pracy dobrej agencji marketingowej odpowiedzi znajdziecie pod tym linkiem: http://www.mecglobal.pl/
źródło obrazka wyróżniającego: www.zdjecia.biz.pl