Relacje z klientem
0

CRM szybko i bez błędów

Nie ma w biznesie ważniejszego pojęcia niż „klient”. To dzięki niemu interes się kręci, my mamy pracę, a państwo podatki. Stąd też dbanie o właściwe relacje z tymi, którzy kupują nasze towary i usługi jest priorytetem każdego przedsiębiorstwa. Można działać na tak zwanego „czuja”, starając się zadowolić oczekiwania klienta według własnego „widzimisię”, ale znacznie lepiej jest wdrożyć nowoczesny system CRM (ang. Customer Relationship Management), dzięki któremu w naszej firmie zaistnieją procedury eliminujące błędy i przynoszące szybsze efekty.

CRM -relacje bez błędów

Dane o klientach i sprzedaży wymagają szczególnej uwagi. Są strzeżone klauzulą poufności, a każdy błąd w ich zapisie może spowodować poważne konsekwencje. Dlatego niezbędną częścią CRM w naszej firmie będzie system fakturowania. Korzystając z usług specjalnej platformy do zarządzania fakturami w prosty sposób zaimportuje się dane o sprzedaży na przykład z Allegro i na ich podstawie wystawi faktury do kontrahentów. Nie ma mowy o przekłamaniach i niedokładnościach. Tak samo skrupulatnie system wyeksportuje faktury do programu księgowego, który funkcjonuje w naszej firmie. Ponadto system fakturowania pozwala bezpiecznie przechowywać dokumenty i dane w specjalnym archiwum na platformie internetowej.

CRM -szybkie i skuteczne relacje

W relacjach z klientem bardzo liczy się czas. Informacje powinny docierać w określonym terminie i zawierać wszystkie niezbędne dane. Dzięki systemowi fakturowania na platformie internetowej informacja o wystawionej fakturze zostanie bezpośrednio przesłana na skrzynkę mailową klienta, a my będziemy mogli monitorować status jej otrzymania i akceptacji. Klient po otworzeniu maila będzie mógł kliknąć na znajdujący się w nim link i zobaczyć fakturę. Jest to znacznie bezpieczniejszy sposób niż wysyłanie faktur w załącznikach. Tak samo szybko i skutecznie sami odbierzemy faktury od naszych dostawców.

Źródło obrazka: www.manaro.pl

Dodaj komentarz