0

Efektowna reklama na samochodzie w 4 krokach

Auto firmowe to nie tylko środek transportu – z powodzeniem można je wykorzystać jako mobilną wizytówkę firmy. Reklama na samochodzie każdego dnia może przyciągać uwagę tysięcy potencjalnych klientów, trzeba jednak pamiętać o kilku ważnych czynnikach.

reklama na samochodzie

1. Grupa docelowa
Na początku warto postawić sobie pytanie kim jest odbiorca, do którego ma dotrzeć reklama na samochodzie i co najlepiej przykuje jego uwagę. Śmieszne hasło, proste i minimalistyczne wzornictwo, a może efektowne zdjęcia produktu lub usługi?

reklam na samochodzie

2. Ważne – dane kontaktowe
Numer telefonu powinien być łatwo dostrzegalny. Nawet najciekawsza reklama na samochodzie może okazać się klapą, jeżeli będzie utrudniać szybkie spisanie namiaru na firmę.

reklama na samochodzie

3. Tylko najważniejsze informacje
Na samochodzie powinny znaleźć się wyłącznie najważniejsze informacje dotyczące produktu lub usługi. Warto pamiętać, że reklama na samochodzie zwykle jest widoczna tylko przez chwilę.

reklam na samochodzie

4. Dobra firma oklejająca
Na koniec pozostaje znalezienie dobrej firmy oklejającej. Wybór podwykonawcy jest bardzo ważny – od techniki wykonania i zastosowanych materiałów zależy to, jak długo folia będzie prezentować się na aucie w atrakcyjny sposób.

Więcej o tym, jak dobrze wykonać reklamę na samochodzie znajdziecie w tym artykule: http://www.motofakty.pl/artykul/reklama-na-samochodzie-jak-to-zrobic-dobrze.html

Dodaj komentarz